نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

مرتضایی: مسائل مالی در نتایج فرش‌آرا تاثیرگذار بود | رکن‌آذین وارث یک تیم آشفته است

  • کد خبر: ۱۳۵۴۱۶
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
مرتضایی: مسائل مالی در نتایج فرش‌آرا تاثیرگذار بود | رکن‌آذین وارث یک تیم آشفته است
سرمربی سابق فرش‌آرای مشهد گفت: مسائل مالی به شدت در نتایج فرش‌آرا تاثیرگذار بوده است. هر چند فرش‌آرا در حوزه مالی در گذشته هم توانمندی بالایی نداشته، اما همیشه رویه متوسطی در لیگ داشت، ولی امسال و فصل گذشته در این رویه دچار اخلال شده‌اند.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، مجید مرتضایی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت تیم‌های فوتسال فرش‌آراو رکن‌آذین خاورمیانه‌ی مشهد در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: نتایج فرش‌آرا قابل پیش‌بینی بود. فرش‌آرا تا پیش از جام ملت‌های آسیا نتایج بدی کسب نکرده بود، اما این تیم پس از جام ملت‌ها صلابت همیشگی خود را از دست داد و عملکرد ضعیفی ارائه داد که قطعا به غیر از مسائل فنی، مسائل مالی نیز در عملکرد این تیم تاثیر گذاشته است. البته می‌دانیم که فرش‌آرا در ابتدای فصل رغبتی به تیم‌داری نداشت و با هزینه محدودی در مسابقات شرکت کرد.

فرش‌آرا به لحاظ روحی و روانی دچار افت شدیدی شده است

وی خاطرنشان کرد: قدرت بهادری زمانی که برای ما بازی می‌کرد، بازیکن متعصب و باغیرتی بود. ویژگی‌های منحصر به فرد بهادری کماکان نیز وجود دارد، اما کل تیم به دلیل مسائل روحی و روانی دچار افت شدیدی شده است. تمام بازیکنان فرش‌آرا تقریبا شبیه همان بازیکنانی هستند که ۲ فصل گذشته این تیم توانست برای نخستین بار جایگاه چهارمی کشور را از آن خود کند. البته در برخی پست‌ها و به خصوص درون دروازه نقطه ضعف وجود دارد.

سرمربی سابق فرش‌آرا گفت: بازیکنان جوان فرش‌آرا عملکرد خوبی داشته‌اند، اما این تیم به یک بازیکن با تجربه نیاز دارد تا در بازی‌های بزرگ به کمک فرش‌آرا بیاید. از دست دادن علی رحیمی تاثیر بدی روی فرش‌آرا گذاشت. اگر فرش‌آرا کمی تکان بخورد، می‌تواند حداقل تا جایگاه ششمی بالا بیاید و فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

مسائل مالی در نتایج فرش‌آرا تاثیرگذار بوده است

وی با اشاره به اینکه مسائل مالی به شدت در نتایج فرش‌آرا تاثیرگذار بوده، عنوان کرد: هر چند فرش‌آرا در حوزه مالی در گذشته هم توانمندی بالایی نداشته، اما همیشه رویه متوسطی در لیگ داشت، ولی امسال و فصل گذشته در این رویه دچار اخلال شده‌اند. دلیل اصلی این موضوع هم عدم حمایت شهرداری مشهد است که از سال گذشته هیچ حمایتی نکرده است. در گذشته حمایت‌های مالی از سوی شهرداری صورت می‌گرفت که به کمک آن می‌توانستند بازیکنانی جذب کرده و تیم را تقویت کنند. متاسفانه این اتفاق در فصل جاری رخ نداده که در نتایج این تیم تاثیر گذاشته است.

مرتضایی در خصوص استعفای قدرت بهادری از هدایت فرش‌آرا پس از شکست مقابل قندکاترین آمل تصریح کرد: با آنچه که در استعفای بهادری دیدم، لحظات سخت سال‌های قبل در تیم فرش‌آرا برایم تداعی شد. در سال ۹۴ تیم جوانی در اختیار داشتیم که در نیم‌فصل نخست عملکرد ضعیفی هم ارائه دادیم.

وی افزود: این شرایط قدرت بهادری را درک می‌کنم. هنوز جای کسب تجربه برای او باز است، اما آن متن استعفا نشان می‌دهد که بهادری چه میزان مسئولیت‌پذیر است؛ تمام مسائل را به خوبی درک می‌کند و چه اندازه روی او فشار است. هیچکس به اندازه قدرت بهادری علاقه ندارد فرش‌آرا نتیجه بگیرد.

صعود فرش‌آرا تا رتبه چهارم در این فصل تقریبا غیرممکن است

سرمربی سابق فرش‌آرا گفت: قدرت بهادری به عنوان بازیکن تجربه زیادی دارد. باید کسانی که از تجربه بالایی برخوردارند، در زمینه مربی‌گیری به او کمک کنند. تمام بازیکنان باید چندین فصل به عنوان کمک‌مربی با مربیان بزرگ همکاری کرده و سپس به عنوان سرمربی کار خود را آغاز کنند. در حال حاضر فرش‌آرا نمی‌تواند اتفاق خاصی در لیگ برتر رقم بزند و تقریبا غیرممکن است که این تیم تا رده‌های سوم و چهارم بالا بیاید.

رکن‌آذین وارث یک تیم آشفته است

کارشناس و مربی فوتسال خراسان رضوی در خصوص وضعیت رکن آذین خاورمیانه خاطرنشان کرد: چیپس کامل به دلایل مالی به رکن‌آذین خاورمیانه واگذار شد. چیپس کامل نتوانست نتایج خوبی کسب کند و کسب این نتایج ضعیف باعث شد تمام مجموعه چیپس کامل از فوتسال کناره بگیرد.

وی بیان کرد: رکن‌آذین نیز در حال حاضر وارث یک تیم آشفته است. سوای مباحث یارگیری چیپس کامل، این تیم در مباحث فنی نیز مشکل داشت. در حال حاضر رکن‌آذین نمایش خوبی دارد، اما بازیکنانش تجربه لازم برای حفظ نتیجه را ندارند و مهره‌ای ندارد که در گلزنی و نتیجه‌گیری کمک‌حال تیم باشد.

رکن‌آذین با بی‌غم سقوط نخواهد کرد

مرتضایی با اشاره به اینکه دست تیم جدید رکن‌آذین در اضافه کردن بازیکن بسته بود، عنوان کرد: این تیم مربی خوبی جذب کرده و یقین دارم با حضور حمید بی‌غم سقوط نخواهد کرد. این تیم در بازی مقابل زندی‌بتن کلاردشت توانست نخستین پیروزی خود را در لیگ کسب کند که بارقه امیدی برای رکن‌آذین در ادامه فصل باشد. مطمئنا از آن‌ها در نیم‌فصل دوم حرف‌های بیشتری خواهید شنید. رکن‌آذین تجربه متفاوتی از همکاری با یک مربی باتجربه و فنی را در نیم‌فصل دوم احساس خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->